Onsdag 11 december




God kväll allihopa!

Vinter har bara börjat och det är redan plus grader och snön smälter, känns lite som vår.
Vår i mitt hjärta i alla fall av så mycket glädje ni ger mig mina vänner! Jag kan inte låta bli att vara extra stolt när så många vill komma på besök eller se mig via webbkameran. Inte bara över hela Sverige sprids mina kompisar, mjukisbockarna, utan över hela världen! De åker till USA, Kanada, Australien och gör er glada. Och därför mig!

Vet ni hur många länder ser mig via webbkameran? Hela 102!!! Det är ju nästan hela världen... Eller hälften i alla fall. Man är ju lite av en världskändis :) Känns bra att ha alla dessa ögon på mig och vetskapen om att ni har koll på mig.
http://www.visitgavle.se/sv/gavlebocken








Good evening everyone!

The winter has just begun and it´s already a few degrees above zero and the snow is melting, it almost feels like springtime.

I´m so glad and proud that so many of you come and visit me or follow me via webcam. My friends, the mascot goats, are spred, not just in Sweden, but around the world! They go to USA, Canada, Australia,   
get new homes and make you happy and that makes me happy. Thank you all so much!

Do you know how many countries that are following me via webcam? 102!!! thats almost the whole world...or at least half of it. You could say that I´m a bit of a world celebrity :) Feels good to know that all of you are watching me!
http://www.visitgavle.se/sv/gavlebocken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar