Torsdag 19 december






Vi är en bit in i december och det går ett rykte på stan... Jag hör ett surr om nått är på g men jag är inte orolig, känner mig trygg o stabil här på Slottstorget.

Det är fantastiskt hur många länder som följer mig. Igår var det människor från 120 länder som tittade på mig via webbkameran. Och Sverige ligger i topp tätt följt av USA. Hoppas även att det är många gävlebor som följer mig dygnet runt.

Det var många som var oroliga för hur jag skulle se ut i år men jag får mycket beröm att jag är så snygg och jag kan inte annat än att hålla med.

En sak som jag har funderat på idag är hur lycklig jag är att ha alla er mina vänner! Ni tittar på mig, ni gillar mina bilder, ni läser vad jag twittrar och svarar, ni skriver och berättar om era liv!  Jag har så fullt upp i julrushen så jag inte hinner svara alla men jag svarar när jag hinner, hoppas ni förstår!


Och nu ska ni ha en mysig kväll!








We are getting further into december and there is a rumor going around.. I hear that something is going on but I am not worried! I feel stable and safe at the Castle Square.

It's amazing how many countries follow me. Yesterday it was 120 countries that watched me via webcam. And Sweden is on the top followed closely by USA. I really hope that even many from Gavle follow me all day round!

Many were worried about how I would look this year. But I am getting a lot of compliments of how handsome I am and I can not disagree!

One thing I've been thinking about today is how lucky I'm to have all of you my friends! You look at me, you like my pictures, you read what I tweet and respond, you write and tell me about your lives! I'm so busy in the Christmas rush so I do not have time to answer everyone but I'll answer when I have time, hope you understand!


And now have a fantastic evening everyone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar