Måndag 30 november










Vilken kväll det var igår! Leif Bäcker min gamla vän, han invigde mig. Han har byggt mig i 9 år, vi känner varann utan och innan. Gjort mig så fin jämt.  
Men nu har han meddelat att han inte tål mig längre. Han har fått halmallergi, hösnuva. Det är så ledsamt. Tack och bock, Leif! Jag glömmer dig aldrig.
Och sen, vilket fyrverkeri som lyste upp himlen, och musiken till! Det var lite läskigt nära bara....



What a night to remember! Leif Bäcker old pal, for 9 whole years we have been friends and he have pieced me together every year. Put me to my splendor.
You know we have a relationship he and I, we know each other in and out. Suddenly he cannot stand me no more, hay fever. I can scarcely believe it. The old man actually cannot be around me, well I hate to see you go old boy, and I am going to miss you dearly.
But what a party it was, fire and lightning lit up the skies, by the rythm of the music! A bit too close with all that fireworks mind you...


















1 kommentar: